onsdag den 16. juli 2014

Pige Shorts

I lørdags blev jeg sendt i Harald Nyborg (af alle steder) for at handle. Det var virkelig ikke en særlig tilfredsstillende shoppingtur. Men så er det jo heldigt, at Harald Nyborg ligger lige ved siden af Stof & Stil, og det er jo straks et mere stimulerende sted at handle.
Det blev til en lille bunke stof, der indtil videre er blevet til disse shorts
Det mest tossede var at manden selv tog i IKEA senere på dagen, der ville jeg gerne have byttet HN. Men det var der nok kommet en del mere impulskøb ud af, fra begges side:)




Det er for at vise detaljen med baglommer, de kan vist lige anes

Stof: Økologisk bomuld fra Stof & Stil
Mønster: Alt om Håndarbejde symagasin 7/2014
Rettelser: Ingen!!

Jeg ved ikke om jeg har linket til den før, men jeg havde meget glæde af denne DIY, da jeg skulle sy indvendige lommer for første gang.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar