mandag den 4. november 2013

Lidt krea

I sidste uge, Spiste jeg morgenmad med min skønne veninde Lil. Vi spiste på Cross Cafe i århus. Morgenmads buffet til 39,-, det er noget jeg kan li, og det var faktisk en rigtig god buffet, med alt man har brug for til morgenmad, yoghurt, æg, brød og pålæg. At en helt almindelig kop filter kaffe så kostede 32,- er en helt anden snak!!

Jeg fik købt ind til at være lidt kreativ (ikke fordi jeg mangler;)) 


Jeg har set Chris bukserne rigtig mange steder her i blogland efterhånden. Og nu skulle de afprøves. De er syet, men de har også allerede været brugt og ligger nu i vaskemaskinen. Der kommer et billede af dem i morgen


Drops holder Alpacadfest resten af året, med 25% på alt Alpaca, det skulle jo udnyttes. At kun 2 af disse nøgler er Alpaca er jo en anden snak…
De to nøgler, som var Drops Nepal, blev til denne hue, til Olivias veninde Emilie. Jeg syes det er noget rigtig lækkert garn at strikke i og er da lidt misundelig på Emilie, så mon ikke jeg skal have lavet en til mig selv også. Måske med pels pompom - Er der nogen der ved hvor de kan købes til fornuftige penge? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar