fredag den 8. november 2013

Endnu et par

Da jeg købte stof til Olivias Chris bukser, købte jeg det mønsteret anviste + 10 cm for at være sikker på at have nok. Det viser sig så at der er rigeligt stof i forhold til anvisningen. så der kunne lige blive til et par til Nicoline også. 
Nicoline er en str 74/80 (hun er 76 cm), og str. på mønsteret starter ved str 86, så jeg satsede og syede dem efter str 86, bare uden at lave ekstra sømrum. De passer fint, men der er ikke så meget hængerøv over dem:) Her kommer lidt billeder af dem.






2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Jeg har overvejet at gøre præcis det samme! Dejligt at du har fundet ud af at de passer. Min KJ er nemlig også str. 74/80.

    Skønt rumpe foto, hehe. Hun ser virkelig sød ud din lille Nicoline. Har dine piger så matchende søstre bukser nu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:) Det er jo de fantastiske ved blogland, at man kan gi erfaringer videre:)

      Ja nu har de matchende bukser, ikke noget jeg gør så meget i, de er jo ikke tvillinger…. men det er nu meget sødt at de kan matche lidt engang imellem:)

      Slet