tirsdag den 3. september 2013

Hej du gamle hæklenår

Det er efterhånden længe siden jeg har hæklet noget, men igår fik jeg pludselig lyst til et lille hurtigt projekt, og så er hækling jo perfekt.

Min mor laver hvert år kalendergaver til alle 4 børnebørn og i år tænkte jeg at jeg vil hjælpe lidt med Olivias gaver. Jeg har hæklet 2 cupcakes indtil videre. Jeg vil også lave grydelapper, viskestykker, klude og mere mad.






2 små prinsessecupcakes:) 
Opskrift: Velkommen til Hæklerummet
Garn: Søsterne Grene

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er du sej! Men det kan jeg jo sige til hudløshed. Hvor er de søde :)

    SvarSlet
  2. hvor er du sød. men ja det er ret så cute de kager. Det kan være vi skal finde ud af noget med en byttehandel, så hækler jeg kager til dig, og du kan lave de der seje børne plastikkort til mig:)

    SvarSlet