onsdag den 25. september 2013

Et lille fif

Jeg har aldrig været ret god til at rydde op og gøre rent. Jeg elsker et rent og ryddet hjem, men har altid set det som en sur pligt at få det ordnet. Nu har jeg fundet løsningen - lydbøger. Det er jo slet ikke til at stoppe igen når først man er igang med en god krimi og så slår man lidt 2 fluer med et smæk, får ordnet det huslige og læst de bøger der er på bøger-jeg-gerne-vil-have-læst listen, som for mit vedkomne er ret lang:)
Jeg bruger netlydbog.dk, jeg synes der er et fint udvalg og det er gratis. den eneste ulempe er at siden ikke husker hvor man er kommet til, så man skal selv spole frem til stedet, når man vil forsætte med bogen. Jeg skriver en lille note om hvor langt inde i bogen jeg er kommet.

Det var et lille tip fra mig til jer:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar