mandag den 10. juni 2013

Ny stue

Gulvene er blevet slebet, og hvidolieret. Og jeg er så glad. Hver gang jeg kommer ind og ser de nye gulve, bliver jeg helt glad inden i. Det er lige som jeg havde ønsket det:
Her er lige lidt billeder af indretning, af legehjørne.


Jeg behøver vist ikke at sige, at vi er ret vilde med IKEA.





Kasserne er købt i Søstrene Grene


Nu skal vi så have hængt alle billederne op igen. Og det er ikke nemt at blive enige om.
Jeg vil gerne have en billede væk, som jo er så moderne for tiden. Men når man ser det rundt omkring er det jo mest med plakater, grafiske print og billeder. Vi har dog mest malerier, og så er det at jeg ikke er ret god til selv at udtænke en plan. hvordan får jeg det til at se tilfældigt, men ikke rodet ud? Hvor mange farver kan jeg blande? osv. Det er ikke nemt!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar