tirsdag den 4. juni 2013

Forsinkelse

Så meget for en mandags opdate...
Bellaen er færdig, og den er blevet så fin. Jeg er virkelig stolt af den. Jeg tror det er første gange jeg har siddet med et færdigt projekt, hvor jeg ikke har kunnet se fejl og mangler:)



Den er strikket i Blackhill højlandsuld fra garnudsalg.dk i farven kaffefløde, jeg har strikket på pinde 3. Jeg har købt en 100g nøgle til 35 kr. og der er jo nærmest ikke brugt noget af nøglen, det synes jeg er god økonomi.

Vi er ved at lave lidt om her hjemme, huset skal have den helt store omgang. gulvene er blevet slebet og har fået en ny omgang olie, og der er blevet malet i hele under etagen. Jeg er ved at finde nye pladser til møbler og nips, meget mere om det på bloggen senere.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en rigtig sød bluse; flot mønster og farve - og meget anvendelig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Jeg er også helt vild med mønstret - dem skal der vist strikkes lidt flere af:)

      Slet