fredag den 22. marts 2013

Ferieklar

Om 3 uger drager, pigerne, deres farmor, onkel og jeg til Egypten. Med alt den kulde og sne der er herhjemme, bliver det skønt at komme ned i varmen. Martin har desværre ikke mulighed for at tage ferie i praktikperioden, så han må blive hjemme.

Jeg kiggede Olivias tøj igennem og fandt ud af at hun faktisk, ikke rigtig har noget sommertøj. Øv øv så blev jeg jo "nød" til at købe noget til hende. Jeg gik i H&M og fandt lidt lækkert til både hende og jeg (jeg ejer jo heller ikke noget sommertøj....eller) Det blev både til sommertøj og lidt basis hverdagstøj. Meget af det tøj hun har er noget vi har arvet, hvilket er rigtig dejligt, men nogen gange er det også rart at få lidt nyt i "moderne" farver.

Jeg er kommet halvvejs med strikkedukken. Det bliver vist lidt en forsøgsdukke. Farvevalget bestemte restkurven, og der er gået noget galt, for 1. fod er noget større end 2. fod. hmm. Nu strikker jeg den færdig og hvis så jeg beslutter at lave endnu en, må det blive i ny indkøbt garn til formålet og så har jeg nok fået styr på teknikken, så alle legemsdele bliver lige store.






dagens yndlings køb

God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar