tirsdag den 26. februar 2013

Kreadag

Jeg har tilbragt dagen sammen med nogle søde veninder. Vi har alle 1 eller 2 børn på ca. samme alder, så dagen gik hurtigt med masser af baby/krea snak:)

Jeg forsøgte mig med Denne uro. Jeg synes den er så sød, men jeg må erkende at nål og tråd bare ikke er mig - jeg holder mig til garn:) Synes bare ikke at resultatet bliver godt når jeg klipper...

Lil var tilgengæld super god, og det var en fin ugle hun fik lavet

Nicoline (og moren) var så heldig at få denne forsinkede dåbsgave, af moster I. Hun sagde at nu hvor jeg selv hækler, er det svært at finde på en hjemmelavet gave. Men selvom det er noget jeg selv ville kunne lave, er der altså ikke noget som at få hjemmelavet gaver af andre:)



 
Det skrider lige så stille frem af med dukken, så måske den når at blive færdig til fredag;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar